Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Offia eli yleistä hölötystä

Siirry alas 
+7
Averia
The Seventh
Whitesilver
Janisutin
RedMoon
Tupsu
Castra
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Icon_minitimeTo Kesä 21, 2012 3:14 pm

Cerberus kirjoitti:
Vastailen itse vasta juhannuksen jälkeen, nyt pitää pakata enkä saisi olla koneella (>.< inhoaa pakkausta)

Hienoa Castra, siis noiden hahmojen kannalta koska en muista olenko mihinkään asiasta ilmoittanut tai laittanut, mutta tarkoituksena on, että Angel Islandissa saa jättää hahmoja ns. Jäähylle. Itselläni ei ole sydäntä kenestäkään koskaan luopua, mutta välillä käy niin että suosii toisia lapsia enemmän kuin toisia. : )

Tässä joskus (On hieman tulossa kiireitä Smile ) Laitan asiasta jonnekin ihan virallisesti ja ilmoitan nyt tässä että jos haluatte vastaisuudessa laittaa hahmoja jäähylle niin laitetaan jokin merkintä hahmo otsikon nimen perään. (Esim. X tai H tai Jäähy yms.)

Kuulostaa hyvältä! :---D
Itse en tosiaan esimerkiksi tahdo ihan kokonaan roolipelihahmojani unohtaa, sillä olen niihin sen verran sydäntäni mukaan laittanut. Vaikken niillä enää pelaisikaan, niin ainakin ovat tiedot tallessa, heh |D
Eikä mitään hoppua, yritän itse pelata tämän juhannuksen aikana Parduksen /Tupsun kanssa pelimme loppuun (Gillianin ja Zawirin peli. Tämä luultavasti tulee vaikuttamaan Gillianiin paljon).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Icon_minitimeLa Kesä 30, 2012 9:47 am

Yyyyyh hyi minua, oonpas ollut epäaktiivinen : ( Pitäis yrittää viedä tuota Lulun suunnitelmaa eteenpäin, mutta oon niin hidas ja kun alan peleihin vastaamaan niin päässä kuuluu vaan "aaaaaaa" ja sit en saa mitään kirjoitettua! Nyh, missä on mun inspis.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Icon_minitimeSu Heinä 01, 2012 8:01 pm

Tuttu tunne, itselläni luistaa pelit täällä ihan hyvin mutta muualla, voihan pojat, tulee mieleem sekin ettei saisi olla niin ahne (Tuppaan tunkemaan itseni joka paikkaan ja sitten käy niin että pelit seisoo pitkään, sitten kaikki vastaa yhtä aikaa ja olen kuolla >.<).

Kukaan ei hirtä täällä ketään epäaktiivisuudesta, itse voin luvata kohta kolmen viikon paussia heti alkuunsa. Mikä harmittaa, mutta on pakollinen. Elämä kun ei aina anna tilaa joustolle näissä asioissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Icon_minitimeTo Tammi 24, 2013 7:10 pm

Huhuu, onko täällä vielä porukkaa? Very Happy Mulla on ollut (taas vaihteeksi) kiireistä aikaa koulunkäynnin takia mut eilen oli viimeinen oikea koulupäivä lukiossa vuhuu! Mulla on uutta inspistä Luluunkin, niin hophop missäs kiven kolossa porukka piiloilee! :-D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Icon_minitimeSu Helmi 03, 2013 3:57 pm

Omalla kohdallani sanottakoon että Rouva alikersantti on hieman kiireinen ; D

Hieman on hiljaista, mutta ihanaa nähdä sinuakin <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Icon_minitimeMa Helmi 04, 2013 11:11 pm

Hihii kivaa että täällä vielä on porukkaa :-D Itse alan Lulua uudistamaan varmaan viikonlopun tiimoilla, perjantaina on äikän tekstitaidon koe ja siihen pitäis jaksaa opetella retoriset keinot plääh! Häätyis muutenki lukea ylppäreihin mut kiinnostus on jossain kaaaaaukana.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Icon_minitimeLa Helmi 09, 2013 6:19 pm

: D

Onnea kokeisiin, tai jos ne oli niin toivottavasti meni hyvin...
Itsellä edessä mosa leiri ja TST-rata >.<
Ei sillä etten tykkäisi, mutta tulehtuneet päkiäni eivät asiasta ole kauhean innoissaan. >.> Kun saisi vielä muut tajuamaan että ne on ihan oikeasti kipeet enkä vain valita "sluibatakseni" kaikesta, helvetin hieno paradoksi tämä kun kykenen niillä kyllä kävelemään mutta pitkään seisominen ja marssiminen ottaa niiden päälle. Varuskuntasairaalaan en voi mennä koska siellä ollaan vaan että "Marssimurtuma, kuvataan. Ei mitään no ei sitten, ota tästä hieman lääkettä ja vapautuksia"
Mihin muut alikersantit, "Move" =Motivaatio vemppaaja, eli yritän sluibata kaikesta. Pitäisi jaksaa olla hurja sankari ja mennä kipeillä jaloilla "ihan niin kuin kaikki muutkin" T T

Välillä en ymmärrä tätä suomalaista kulttuuria siinä kun pitää olla "sankari" ja joutua mieluummin teholla kuin hoitaa joku vaiva ajoissa, ihan vain sen takia koska sairaus on vain mielen heikkoutta. Vissiin.

Pahoittelen marinaa, halusin avautua. Koska itseäni ärsyttää tosi paljon sellainen mentaliteetti että jos joku on kipeä hän vain näyttelee. Toki niitäkin on, sitä en kiellä, mutta jos lääkäri on antanut selvästi esimerkiksi B:n paperit niin se tarkoittaa että ihmisellä on jokin vamma joka estää A:n luokkaan pääsemisen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Icon_minitimeKe Kesä 24, 2015 6:40 pm

Pöö Very Happy tää roolipeli tuli jostain syystä mieleen! Käyks täällä enää ketään?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Icon_minitimeKe Heinä 01, 2015 10:13 pm

Vähän on kuollutta, mutta ei olla ainoa paikka. Smile Harmi sinällään. Itselläkin on ollut aika paljon kaikkea muuta. Kuis teikäläisellä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 5 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offia eli yleistä hölötystä
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Off-topicit :: Keskustelu-
Siirry: