Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Offia eli yleistä hölötystä

Siirry alas 
+7
Averia
The Seventh
Whitesilver
Janisutin
RedMoon
Tupsu
Castra
11 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeMa Elo 01, 2011 6:34 pm

mäki istun suunillee vaa koneella, mutta en sielläkää saa tehtyy mitää Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeTi Elo 02, 2011 9:10 pm

Köhöhköh tuli tässä huomattua että Helsinki ei ole minun kaupunkini, viimeksi käynyt neljä vuotta sitten ja kaikki oli niin paljon helpompaa kun oltiin liikkeellä siskon kanssa joka silloin asui Helsingissä :'D Hehhe, sinnittelisi perjantaihin asti ja sitten pääsee ihanaan kylmään pohjoiseen<3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Rosario
Alokas
Rosario


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 26.05.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeKe Elo 03, 2011 4:58 pm

Miten ihminen voi palella näin aurinkoisena kesäpäivänä? Välillä ihmettelen itseäni, istun nytkin vilttiin kääriytyneenä ja muiden nukuessa öisin pelkällä pussilakanalla minulla on peiton lisäksi viltti päällä.

Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia Helsingissä liikkumisen kanssa mutta ehkä se johtuu siitä, että olen asunut täällä koko ikäni, heh.

Minulla alkaa koulu vasta 23.8. joten en vielä jaksa miettiä asiaa <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeKe Elo 03, 2011 10:40 pm

Rosario kirjoitti:
Miten ihminen voi palella näin aurinkoisena kesäpäivänä? Välillä ihmettelen itseäni, istun nytkin vilttiin kääriytyneenä ja muiden nukuessa öisin pelkällä pussilakanalla minulla on peiton lisäksi viltti päällä.
Itse nukun aina termopeitolla - oli sitten kesä tai talvi :___D
(ja yleensä minulla on kesällä sopiva, talvella liian kylmä)

Itselläni alkaa tuo koulu monien tapaan 10. päivä tätä kuuta, hirvittää oAo Kamalat paineet mennä lukioon, kuolen varmaan stressiin sinne. Jos menisin vielä ylä-asteelle, saattaisin ehkä jopa jo innolla taas odottaa, että pääsen näkemään vähän kauempana asuvia kavereitani + opiskelemaan. Mutta nyt... suurin osa kavereistani (okei, kaksi ihmistä kolmesta) lähtee eriin kouluun, jään Macaccon kanssa lukioon kaksin + parin muun vähän vanhemman oppilaskaverin kanssa.

# Itse kävin Helsingissä joskus ollessani kolmannella, joten en muista kamalan paljoa enää :___D Kun meikä ei muutenkaan edes reissaile, Lapista kun on vähän hintavaa lähteä tuonne Etelään + matkat ovat pitkiä.
Joten sen sijaan, että lähtisin minnekään, olen tänä(kin) vuonna joutunut vain olemaan kotona. Kerran kävin viikonlopun kaverin mökillä, kaksi kertaa mummolassa, jonne on vain vajaan tunnin ajomatka - ja käyn siellä usein - ja nyt istun Keminmaassa tädin luona C__: Siinä minun kesän reissuni, jee x'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeTo Elo 04, 2011 9:47 am

Ei lukion stressiin kuole, tai en tiedä, itse en jaksa kovinkaan stressata koska multa lähtee muuten hiukset päästä, nukun viiden tunnin päiväunia ja sorrun vain herkuttelemaan. Aion nauttia toisesta lukiovuodestani täysin siemauksin koska en ole enää ykkösellä ja paineet ei ole niin kovat!

Sinisilmä, missä sä asut? Voisin melkein sanoa että Keminmaa on kuin toinen kotini enkä asu kovin kaukana. Mihin lukioon sie meet? : D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 05, 2011 11:46 am

Itse olen sellainen idiootti, että stressaan ihan koko ajan ; __ ;
Stressi on vain jäänyt päälle, ei se lähde enää millään pois, kun 9 vuotta se on jo ollut.
Noh, yritän vain jotenkin selviytyä piirtämisen + Vocaloidien ja pelaamisen voimalla taas tämänkin vuoden :__D

# Meikä asuu Ylitorniolla, noin puolen tunnin ajomatkan päässä Torniosta CB
Ja käyn sitten täällä omalla paikkakunnallani lukion.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 05, 2011 6:32 pm

*tulee tänne purkamaan*

Koneen osat tuli, sitten kahden päivän taistelu (veljen kaksi kaveria yritti selvittää) kun netti ei toimi, paitsi kaikissa muissa koneissa. Johtopäätös: Emo rikki, kuulemma tämä käyttäytyi muutenkin kummallisesti koko ajan.

Nyt sitten odottamaan maanantaita jolloin veli (koska oli tilaaja) ottaa yhteyttä Verkkokauppa.comiin ja laitetaan takuuseen että saadaan uusi emolevy tilalle. Olen siis edelleen jumissa rupuisen kannettavani kanssa jonka näyttö elää ihan omaa elämäänsä (veljeni sai sen väliaikaiseksi toimimaan).

Ei saisi valittaa mutta kysynpä vaan että miksi? : /
Tosin sama voisi käydä vaikka olisi tilannut jo valmiin koneen. Aina ei voi voittaa ja jonkun on aina pakko saada se maanantai malli, tällä kertaa se osui omalle kohdalle.
Pahoitteluni siis jos saattaa hieman peleissä kestää, koneen ja pienen/suuren mielipahan tähden saatan jättää vastaamatta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rosario
Alokas
Rosario


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 26.05.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 05, 2011 7:59 pm

Owwwww, ei ihme ettei tee mieli vastata peleillä! Minulla riittää pienempikin mielipaha viemään fiiliksen ropetuksesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 05, 2011 8:32 pm

Kiitos.

Onneksi täällä on niin ihanaa porukkaa (ja minulla tosiaan on hieno velikin kun se täällä minua kiusaa ja piristää, sitä ottaa pannuun yhtä paljon kuin mua nimittäin : D)
Kun heti kun saan uuden koneen pääsen pelaamaan sen ja sen kaverien kanssa erinäisiä nettipelejä (Warhammer 40k ja world of tanksia)
Takaisin alkuun Siirry alas
Rosario
Alokas
Rosario


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 26.05.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeLa Elo 06, 2011 7:28 am

Peleillä -- Joskus ei olisi pahitteeksi oikolukea omia viestejä. Köh.

:'DD uutta konetta odotellessa siis - minäkin haluan veljen, joka auttaa minua koneen kanssa.
Toivottavasti koneesi saadaan pian kuntoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeKe Elo 10, 2011 3:26 pm

Sinisilmä kirjoitti:
# Meikä asuu Ylitorniolla, noin puolen tunnin ajomatkan päässä Torniosta CB
Ja käyn sitten täällä omalla paikkakunnallani lukion.

Hihi, siistiä, en taida tietää kuin yhden sinun lisäkseksi, joka asuu Torniossa tai sen yläpuolelle :--)

Hulvatonta koulunalkajaista, sain mukavasti flunssan ja aamukahvit pitää nyt vaihtaa aamuteehen. Lisäksi että lukujärjestyksissäni on varmaan enemmän hyppyjä kuin itse oppitunteja.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeMa Elo 15, 2011 8:37 pm

No niin.. nyt minullakin lukion kolmas vuosi on alkanut ja nyt jo hirvittää huimasti kaiken tuon tulevan työ määrän takia >_< Noh, asiat kerrallaan.
Älkää siis ihmetelkö, jos vastailen vähän hitaan puoleisesti, koska koulu vie todennäköisesti kaikki ideani... joten itä rintamalta ei ole mitään uutta x'D

Mutta hyvää koulun tai työn alkuja kaikille ^ ^
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeTi Elo 16, 2011 3:58 pm

Se on ei mitään uutta länsirintamalta, jos siis kirjaa siteraat (pakko päästä pätemään). Heitin eilen uuden koneeni kokonaisuutena Verkkokauppa.com huoltoon, tai siis annoin postille hoidettavaksi. Katsotaan tuleeko korjattuna ja ehjänä takaisin josko pääsisin sitten nauttimaan pelaamisesta, niin näin foorumeilla kuin ihan peleillä peleillä. (Dead space, assassins creed 1,2 ja brotherhood yms).

Hammaslääkäri torstaina (porataan ehkä yksi hirmu iso reikä >: ( ) pelottaa niin hirmusti.
Eli loppuviikon luultavasti elän ihan vaan kipulääkkeiden voimalla. Ei kiva, varsinkaan jos vielä todetaan että jo korjattu, mutta vihoitteleva toinen takahampaani joudutaan juuri hoitamaan. Hyi kamalaa.
Pahoittelen kun tulee aina valitusta, mutta hyvänä puolena on se että ainakin olen saanut asioita hoidettua. (Eli saanut sen hammaslääkärin edes tilattua)

Kaikille koululaisille onnea opintielle ja ihan rauhassa pidätte täältä taukoilua töidenne tähden. Itse olen omat kouluni käynyt, vaikka tosin toivon että joskus vielä siihen rulianssiin itsekin vielä pääsen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimePe Elo 19, 2011 6:56 am

Cerberus kirjoitti:
Hammaslääkäri torstaina (porataan ehkä yksi hirmu iso reikä >: ( ) pelottaa niin hirmusti.
Eli loppuviikon luultavasti elän ihan vaan kipulääkkeiden voimalla. Ei kiva, varsinkaan jos vielä todetaan että jo korjattu, mutta vihoitteleva toinen takahampaani joudutaan juuri hoitamaan. Hyi kamalaa.

Hyi kauhea, itse oon tullut niin tutuksi hammaslääkärilleni että tuo moikkaa minua jos vastaan kävelee :D Mutta saapa ainakin kiittää häntä hienoista hampaista!

Päässä pyörii vaikka minkälaista hahmoideaa ja tekisi kovasti mieli toteuttaa ne, ensin pitää kyllä saada edes joku peli päätökseen ja päivitellä Lulunkin tietoja. Hmh, vihaan tätä kun hahmoja suorastaan pursuaa päästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeMa Elo 22, 2011 7:46 pm

Oli iso reikä ja on kipeä paikka.
Meillä oli kanssa täällä aikoinaan yksi hammaslääkäri joka ei ammatiltaan ollut maailman paras, mutta henkilönä hirmu mukava ihminen. Aina moikkasi ja oli hyvällä päällä. Mutta sen henkilön käsiin en enää suutani anna. On hieman noloa itkeä kuin pieni lapsi siinä penkissä mutta hammaslääkäri pelkoni on ja pysyy. : /

: D Ymmärrän hyvin Averia, itselläkin monta pullaa uunissa, mutta kun ei kehtaa.
Eikä tällä hetkellä jaksa. Plus uuden koneeni laitoin viime viikolla jo huoltoon eikä mitään tietoa koska saan sen tänne että saataisiin asennettua ja käyttöön : (
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeTo Syys 01, 2011 5:30 pm

Tiedän, ettei tämä ole oikeastaan oikea paikka puhua juonesta, mutta kun en viitsinyt mennä erikseen topiccia tekemään tuonne oikealle alueelle, niin... orz
Olisiko mahdollista alkaa kenties vetämään juonta joltain osaa eteenpäin? Ei välttämättä tuota pelin 'omaa juonta', mutta olisiko joku kiinnostunut esimerkiksi omalle hahmolleen jotain suurempaa alkaa teettämään, tai vastaavaa?
(Itse esimerkiksi olen suunnitellut alustavasti asioita Gillianin pään menoksi [ei nyt kirjaimellisesti, mutta melkein] jo täällä, ja mietin, miten alkaisin sitten toteuttamaan sitä).

Ja sitten muuta. Koulurytmi alkaa pikkuhiljaa tasoittua, olen alkanut löytää vähitellen harmonian vapaa-ajan ja lukion välillä (varsinkin tulee helpottamaan sitten, kun tämän kurssin jälkeen vaihdan lyhyeen matikkaan) ja aktivoidun taas roolipelaamisessa c:
Lupaan olla tänäkin 'lukukautena' ahkerana >u<7
(Ja olen muuten hämmästynyt siitä, että Gillian alkaa olla parin kuukauden päästä jo vuoden ikäinen hahmo o _ o
Tai siis, Gillian on ensimmäinen hahmoni, jota olen käyttänyt 'aktiivisesti' näinkin pitkään. Yay xD).
*randomhöpinää pitääkseen paikkaa elossa omalta osaltaan CB*
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeTo Syys 01, 2011 8:50 pm

Sinisilmä// Hyvä ehdotus. Olisi kiva saada jotain hieman suurempaa tänne. Valitettavasti itse on keksi mitään erikpoista, koska koulu vie suurimman osan ajastani. :<
(maltan tuskin odottaa, mitä Gillianillesi tapahtuu xD *pomppii innoissaan tuolillaan*)

Sinisilmä// Ihan hyvä, että vaihdat sen pitkän lyhyeen matikkaan. Niin jaksat keskittyä muihin asioihin paremmin ^^
Onnea muuten Gillianin suhteen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeTi Syys 06, 2011 5:37 pm

Yritän itse painostaa tuota meidän The seventhiä että saataisiin isoa juonta eteenpäitte.
Jos taas yleisesti juonitella haluaa olen aina ehdokkaana jos hahmo tasolla asiaa mietitään.

Jos on tarpeeksi halukkaita ja innokkaita voisipa sitä kehitellä jotain pientä sivujuonta tähän. Itseäni ainakin innostaisi. Joten jos sellainen kelpaa aletaan sellaista järjestämään.

Onneksi olkoon siis Gillianille XD
Se on aika iso asia, muistan itsekin kun aloitin aikoinaan harrastuksen, oli aika järkytys viiden vuoden päästä kun tajusin jollain sivulla kun piti mainita että kauan oli harrastanut ja aloin asiaa miettimään. Rakas ensihahmoni on jo hirmu vanha ja yhtä rakas edelleen vaikken olekaan tällä pitkään aikaan pelannut <3

Olen niitä tyyppejä jotka eivät kykene luopumaan yhdestäkään hahmosta. : /
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 07, 2011 5:27 pm

Cerberus kirjoitti:

Jos on tarpeeksi halukkaita ja innokkaita voisipa sitä kehitellä jotain pientä sivujuonta tähän. Itseäni ainakin innostaisi. Joten jos sellainen kelpaa aletaan sellaista järjestämään.
Minä ainakin olen mielelläni tuon kannalla! OuO
Pitäisikö ihan tuonne oikealle alueelle sitten järjestää kunnollinen topicci?

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 07, 2011 5:45 pm

Minäpä laitan sellaisen pystyyn niin jatketaan tätä keskustelua sitten siellä lisää ; D

EDIT//: Eli täällä olisi töpö ihan asiaa varten Sivujuoni aivomyrsky
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeSu Syys 11, 2011 8:22 am

Huhhuh, vetää vähän mieltä mustaksi kun menee unenpöpperössä facebookiin ja ensimmäisen tilapäivityksen minkä näkee, on tutun kuolinilmoitus. En sinänsä koko tyyppiä tuntenut, mutta tiedän pojan ja tuntuuhan se nyt joltain kun samanikäinen kuolee ja kaveripiiri on suurimmaksi osaksi sama.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeTo Syys 22, 2011 8:40 pm

Kamalaa kuulla että sinulla kävi näin Averia.
Toivon todellakin ettei sinun, meidän kenenkään tarvitse kokea tuollaista.

Tämä nyt tulee hieman myöhään mutta jaksamisia sinulle asian käsittelyssä.
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimePe Syys 23, 2011 6:25 pm

huoh.... olen taas pahoillani ku vastailu jääny vähälle, mutta koulu vie -.- koulun jälkeen oon nii vitun väsyny että en jaksa paljoo mitää :/ mutta jos yrittäsin vastailla ^^'

Averia// D: kamalaa, ois iha hirveetä kuulla jonkun tutun kuolevan D: jaksamisia <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 24, 2011 4:53 pm

On hiljaista, sain eilen uuden koneeni toimivana takaisin ja oi tätä onnea kun kerrankin kone ei lagaa, ei purnaa ja juoksee kuin aropupu. Vastaten jokaiseen mestarinsa käskyyn.
Nyt ei tarvitse enää odottaa puolta tuntia että kone käynnistää itsensä ja kaikki ohjelmat.
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeLa Syys 24, 2011 4:58 pm

Very Happy toimivat koneet <3 omakin on ny ihanteelisen nopee Very Happy vaikka eilen lagaski vähän illalla ^^' kiva että kone toimii :DDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeMa Syys 26, 2011 6:58 pm

//sorry, kaksoisviesti//

xDDDD vittu tää tuntuu hauskalta kurkussa, syön näitä smurffi suklaa patukoita jonka sisällä on tämmösii poksahtelevii juttuja, kun niitä syö ni kurkussa alkaa rätistä :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeMa Syys 26, 2011 9:15 pm

XD
Muistan noi joskus lapsuudesta, ne oli aika veikeitä karkkeja tosiaan, moni hyvä karkki on kadonnutkin aikojen saatossa, on kiva nähdä että jotkut vanhat karkit tulee ns. muotiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeMa Syys 26, 2011 9:34 pm

jep jep, mäki muistan että sillo ku olin jotaki.... 8-10 ni söin sellasta jauhetta joka alko poksuu suussa, sitä piti miiku laittaa tikkarin päälle ja imeskellä :'D se oli veikee, ja vähä kirpoee, mutta tykkäsin siitä. harmi ku sitä ei enää tehä D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 28, 2011 4:33 pm

RedMoon kirjoitti:
jep jep, mäki muistan että sillo ku olin jotaki.... 8-10 ni söin sellasta jauhetta joka alko poksuu suussa, sitä piti miiku laittaa tikkarin päälle ja imeskellä :'D se oli veikee, ja vähä kirpoee, mutta tykkäsin siitä. harmi ku sitä ei enää tehä D:
Hoo, minäkin muistan sellaisen OuO
Ja Smurffisuklaajutut ovat myös hyviä, harmi vain, ettei niitä saa juuri mistään ; ___ ; Ainakaan täältä, kun tämä on tällainen pikkukylä.

Koeviikko on nyt ohi, ja selvisin siitä hengissä |'D
Matematiikan koe meni vähän penkin alle (tosin en ole saanut vielä takaisin), ja terveystiedon 8½ menee uusintaan (ärsyttää, neljä pistettä puuttui täysistä sdfgh ; ___ ; ). Muihin tuloksiin olen tosin todella tyytyväinen, erityisesti fysiikan 9+ (vinkki: Olen aina ollut älyttömän huono laskuaineissa, ja joudun tekemään niiden eteen paljon enemmän töitä, kuin muiden aineiden) sai jotenkin iloiseksi, kun pelkäsin todella paljon sen numeron puolesta. Fysiikka ei ole koskaan ollut vahvin aineeni orz
Harmikseni piirtämään en ole nyt viime aikoina ehtinyt kunnolla, Professor Laytonin pelaaminen syö aikaa |'D Olen lievästi sanoen koukussa: Elokuva katsottu lyhyen ajan sisällä jo kolmesti (katsoisin uudelleenkin, mutten viitsi yksin katsoa koko ajan samaa xD) ja kaksi ensimmäistä peliä pelattu kaksi kertaa läpi. Ennakkotilaukseen menossa Specter's Flute ja Unwound Futuren varmaan saan perjantaina.
On se mukavaa, kun addiktoituu johonkin CB /shot
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 28, 2011 5:19 pm

Addiktit on aina pahasta XD

Onneksi olkoon koeviikosta selviämisestä.
Laskeminen tuntuu olevan aika monelle, ainakin minun tutuistani, aika hankala aine. Tosin omaan piiriini kuuluukin paljon enemmän käytännön tekijöitä tällaisen tietotaitajien sijaan.
Itsekin joskus haluan Laytonia kokeille, toivoisin että saisin pian kerättyä pikkuraha projektillani tarpeeksi rahaa DS3:seen mutta tavoite on vielä kaukana ja hammaslääkäri laskut hidastuttavat sitä. En halua mennä sossuun itkemään kun vasta sitten kun on pakko. Kun ne on aina niin nihkeit siellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 28, 2011 7:19 pm

Sinisilmä kirjoitti:

Hoo, minäkin muistan sellaisen OuO
Ja Smurffisuklaajutut ovat myös hyviä, harmi vain, ettei niitä saa juuri mistään ; ___ ; Ainakaan täältä, kun tämä on tällainen pikkukylä.

hoo, tosta koulun vieressä olevasta kaupasta saa niitä smurffi tikkuja Very Happy lähetän postissa >: D
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 28, 2011 8:35 pm

^Kiitos, oli kyllä aika täpärällä, etten menettänyt järkeäni sen kanssa x'D
Koeviikot eivät tunnu olevan minunkaltaiselleni stressaajalle oikein... mukava asia Ja se ei auta yhtään, että kun ensin stressaa itselleen migreenin jostain aineesta ja kun lopulta saa luokan parhaan niin vanhemmatkin sanovat, että esitän vain. Etten oikeasti hermoile. Ja se saa hermoilemaan entistä enemmän, minulla on krooninen stressi oAo

Kannattaa ehdottomasti kokeilla, jos tykkää arvoituksista ja aivojen kiduttamisesta, mutta samalla varsin sujuvasta ääninäyttelijästä (japaniksi silti parempi, hurr durr /shot) ja upeasta visuaalisesta maailmasta. Itse olen ihan heikkona siihen itse kuvalliseen puoleen kaiken muun ohella ; u ; Ja tietty myös juoni on sellainen, mistä pidän. Vaikka se menee aina lopussa ihan epäloogisuuden puolelle, ja suurinta osaa tapahtuneesta ei voi selitää järjellä. Pitää saada takaisin se lapsen hyväksyvä ajattelutapa, jossa mikä tahansa on mahdollista ja sitä ei kyseenalaista xD

RedMoon // Hoho, lähetä vain CB<
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeKe Syys 28, 2011 9:22 pm

varmaa lähetänkii >: D
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeLa Loka 01, 2011 8:00 pm

hohoo, kuuntelin biisiä "brother my brother" ja arvatkaa kenen 2 hahmoo sain mieleeni HETI... aivan niin cerbu <3 sinun lucifer ja EZrielin ja arvaa mitä, aijon piirtää sulle omistetun kuvan <3 olen niin ihanalla päällä. https://www.youtube.com/watch?v=cZFcTGAGL3s <--- kertosäkeistö vaa sopii niin hienosti heille, tulee heti mieleen että lucifer laulas sitä EZrielille <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeLa Loka 01, 2011 8:02 pm

^Hassua kyllä, katsoin tunti sitten Pokemon-leffasta pätkän, jossa tuo musiikki soi >u< *kiinnostuksen kivivyöry*
Tuo on ihan älyttömän nätti biisi, nostalginen *u*

Höhö, äiti toi eilen Rovaniemeltä Professor Layton and Lost Futuren, olen ihan innoissani CB Vaikka en ole ehtinyt pelata paljoa, sillä eilen illalla olin vähän liian väsynyt ja aloitin piirtämisen tunnin pelaamisen jälkeen jo, ja olen piirtänyt ainakin seitsemän tuntia putkeen Streamissa. Yritän saada äkkiä valmiiksi xD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeLa Loka 01, 2011 8:06 pm

hööh Very Happy

mun työ päivä meni taas tänää tällee:
tiskausta,
tiskausta, tiskausta, viiltelyä, tiskausta, tiskausta, kahvi,
tiskausta, lattian pesu, tiskausta, kahvi, kahvi, salaatti... näin meni
mun työpäivä... :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeLa Loka 01, 2011 8:28 pm

XD Redmoon olet ihana.
O.O
Aloin ensimmäisenä nauramaan kun kappale alkoi soimaan, sitten aloin funtsia että ei, kyllä tämä sopii niille kahdelle. Kiitos kovasti : )

Meikä on pari päivää ollut kuolemassa ja jahdattavana Battlefield 3 ilmaisessa Beta versiossa. Pikkuveljen ja sen kavereiden kanssa on sodittu ja hauskaa on ollut.
Uskalsin myös eilen ensimmäisen kerran elämässäni tosissani kokeilla tuota tietokoneella line artin tekemistä vanhan työn päälle ja värittämistä. Iloinen yllätys oli huomat akuin kauniisti mun koneeni pyörittää sitä ohjelmaa ja piirtopöytää : )
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeLa Loka 01, 2011 8:31 pm

hahah.. kiva että sulla on ollu kivaa, mulla taas on jalat puutunu, tylsää, tyhmää musaa, lisää tylsää, aikasia nousuja D: (pitää herätä klo 5 melkein joka päivä menee töihin X_X paitsi nyt sunnuntaina ja maanantaina :333)
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeLa Loka 01, 2011 10:54 pm

Tajusin tässä kun etsin uutta avataria että tuli jo toinen fulli avatari. Mutta Roysta oli helppo etsiä hauskoja ja sellaisia missä se yrittää joko luistaa töistä tai niitä on liikaa.
Tämä kuvaa meikää aika hyvin.
Tosin Fulli on hyvä sarja, ekan tuotannon olen katsonut ja mangan lukenut, nyt on vielä leffa sekä tuo uusi kakkoskausi katsomatta ja onhan Roy hyvä hahmo, siitä sarjasta lempparini.
Olisin toki halunnut pistää jonkun ubeeer coolin, mutta siinä vaiheessa valehtelisin olevani jotain muuta kuin laiska mode : D
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeSu Loka 02, 2011 8:56 am

hahaha Very Happy mäki löysin oikein hienon avatarin joka kuvaa minua xDDD <------tuolla noin... Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeSu Loka 02, 2011 8:43 pm

mulla alkaa olla hyvin vahva tuntemus siitä että yks jätkä josta tykkään on alkanu kyllästyy muhun ja mun seuraan 8(
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 6:57 pm

Tuli tässä vain mieleen, että miten tuon sivujuonen kanssa menetellään?
Se taisi hieman jumia, ja ajattelinkin kysyä, että onko enää kukaan innokas miettimään sitä ouo''
(Spämmään täällä, koska en viitsi tuplapostata tuonne oikeaan topicciin)
Siksi tätä aihetta yritin herätellä, että minulla olisi mahdollisesti tuo viimeinen, kuudes hahmo suunnitteilla ja voisin linkittää sen hyvin vahvasti tuohon sivujuoneen. Tai siis, tehdä siitä roolipelihahmon ihan vain sivujuonta varten (tosin siitä ei minkäänlaista johtajaa saisi, enemmänkin sidekick)|D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeSu Loka 09, 2011 5:52 pm

Tässä kohtaa omatuntoni alkaa laulamaan minulle hallelujaa. (Händel)
Juu minun on ollut tarkoitus aina kommetoida sitä mutta en koskaan tee sitä?
Ei tiedä miksi.
Nyt laitoin hieman kommenttia, aikaisemmin en ole senkään tähden halunnut että saisin mahdollisimman paljon pelaajilta ennen kuin alan itse aivomyräkkään koska kun se alkaa se ei lopu millään >.<
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeSu Loka 16, 2011 12:51 pm

hapy b-day to meh!! >: D (itserakas? empä usko xDD)
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeSu Loka 16, 2011 3:55 pm

: D Onneksi olkoon Redi.
Aiotko kovastikin tänään juhlia?
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeSu Loka 16, 2011 6:02 pm

joo tosi kovaa (sukulais voimalla) ens viikolla kaverivoimalla >: D ja siitä tulee hauskaa <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Whitesilver
Kerubi
Whitesilver


Viestien lukumäärä : 197
Ikä : 31
Location : kahvitauolla
Registration date : 03.04.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeSu Loka 16, 2011 6:34 pm

Riemukasta syntymäpäivää, Redmoon! ^ ^
Pidähän oikein mukavat syntärit : D
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeSu Loka 16, 2011 8:42 pm

pidin Very Happy ja oon ny 50e ja säärystimet rikkaampi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeMa Loka 17, 2011 8:13 am

^ Hyvää myöhäistä syntymäpäivää minultakin O u O ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitimeKe Loka 19, 2011 1:27 pm

kiitti <3 miten mä osaan lukea ku tossa mun iconin/avatarin päällä lukee "bardi" ni TIETYSTI mä luen väärin ja luen "barbi" xDDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Offia eli yleistä hölötystä   Offia eli yleistä hölötystä - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Offia eli yleistä hölötystä
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Off-topicit :: Keskustelu-
Siirry: