Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mun olioita :D

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 7:29 pm

eli siis, oli vähän tylsää koulussa ATK tunnilla, joten aloin siellä sitten piirtää Cameliaa Very Happy no tuli sitten tällänen, elikkä Camelia ois ton näkönen suunilleen Very Happy

Mun olioita :D Camelia__fallen_angel_by_missredmoon1-d3cvrjn
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 7:47 pm

On hieno, kuinka kauan olet piirtämistä harrastanut?

Anatomia on aika kohdillaan. Eli siis hyvää.

Kysynpä että haittaako jos siirrän aiheesi Fan art osioon? Kun tämä on se paikka missä pyydetään omista hahmoista kuvia. Mihin voin heti mielelläni ilmoittautua jos ei ole ihan hirveä kiire, olen hieman hidas näissä asioissa nääs.

Very Happy

Teetkö muuten yleensäkin lyijykynä töitä?
Kysyn koska itse teen lähinnä pelkästään lyijykynällä, olen äärimmäisen laiska värittämään, enkä uskalla koska pelkään pilaavani työn värityksellä.
Ei muuta kuin lisää vaan omia töitä esille. Smile

Edit:// menee jo itselläkin sekaisin, siis galleria osuuteen siirtäisin tämä että olisi oikeassa paikassa. Pahoittelen sekoiluani on hieman ollut rankka päivä, mikä tietenkin on ihan normaalia.
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 7:50 pm

no, ihan vapaasti vaa siirrä Very Happy.

Ja joo, oon harrastellu piirtelyä aika paljon ja ny alan jo oppii ton ihmis kropan anatomiaa xDD joten kovinkaan kauan en ole kerenny "hyvin" osata piirtää, ja joo, mä teen oikeastaan pelkästään lyijykynä töitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 7:58 pm

Hiljaa hyvä tulee. Jatka piirtämistä vaan sulla näyttää olevan tuota taitoakin. Itse aloitin joskus ammattikoulu aikoina ja voi jeesus kun oli rumia XD

Mutta niin se tyyli kehittyy, harmi että näin vanhempana se kehittyy harmillisen hitaasti, kun vertaan itseäni seitsemän vuotta nuorempaan sisareeni jonka anatomia ja perspektiivi on jo aivan uskomattomalla tasolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 7:59 pm

joo siis, mä alotin piirtämisen joskus alaasteen puolella (jossakin 6lk) ja oon piirtäny siitä lähtin ja 8 lk:la alko parantuu, ja ny ite oon ysillä Very Happy ni aika äkkiä oon kaverin avustuksella oppinu piirtää XDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 8:09 pm

: ) Kaverit on kultaa.

Mulla ei paljon kavereista apua ollut kun ainut joka piirsi kunnolla piirsi lohikäärmeitä, nyt vasta olen alkanut epätoivoisesti yrittämään samaa, kauhean paljon asiassa onnistumatta.
Se paraneminen tapahtuu kummallisen salamyhkäisesti.
Ärsyttävintä on katsella vanhoja töitä ja miettiä miten ihmeessä onnistui aikoinaan jossakin jutussa tai miettii miksi tyyli ei voinut jäädä sellaiseksi kuin jossain toisessa kuvassa.
Very Happy Ei ole tämäkään homma ihan helppoa.

Käytätkö minkäänlaisia oppaita tai yritätkö koskaan eläviä malleja piirtää?
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 8:19 pm

mä en käytä ollenkaan malleja Very Happy otan omasta päästäni, koska mulla on usein selkee kuva mitä piirrän, mutta ainoastaan jos piirrän jonkun toisen pyynnöstä jotakin tai jotakin haastavampaa asentoo, ni mallia käytän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 8:33 pm

Ah, itsellä hieman sitä vikaa etten halua ottaa mallia esim hahmoista. Yleensä teen ja hahmo syntyy itsestään ja samalla hahmon "persoona", eli menneisyys historia yms.

Tosin aikoinaan pikapiirtämisestä nautin paljon, eli siis lähinnä ylä asteella, mutta joskus festareilla olen sitä sellaiseen ruutuvihkoon harrastellut.

Kopioiminen on minulle henkinen ongelma, sillä eräs ystäväni sanoo että se on tehokkain tapa oppia, toinen sanoo toista. Itse en kopioinnista ole koskaan välittänyt vaikka se ehkä olisi tyylin kehitykselle tarpeellista. Kukin kuitenkin taplaa omalla tavallaan.

Eläimiä haluaisin nyt oppia piirtämään, olisi mukavaa saada joskus oman käden kautta rakas Cerberoiseni paperille mutta vielä ei onnistu edes kanan piirtäminen. Kissa onnistuu mutta vain mallista ja silloinkaan ei vielä ihan oikein.
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 8:38 pm

mäkään en oikein eläimiä osaa, enemmän ihmisiä Very Happy ja ihmisistä taas naisia, jotenkin miehen piirtäminen on vaikeaa minulle Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTo Maalis 31, 2011 8:46 pm

Meikä taas ei osaa muuta kuin miehiä ja tosin sellaisia hyvin ohuita naisellisia miehiä. Yritin kerran ottaa mallia bodybuildereista oppiakseni lihaksia, meinasin oksentaa : D
EI hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimePe Huhti 01, 2011 12:55 pm

:s no mulla onnistu yhen kuvan kaa ku piirsin naku miehen xDDDD ja mulla tulee olemaan täällä varmaan piakkoin mies hahmo josta piirrän kuvan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimePe Huhti 01, 2011 3:33 pm

more pic Very Happy

Mun olioita :D Hell_dog_by_missredmoon1-d3cxyyo

^ Hell Dog Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 11:22 am

Uu, jotenkin tykkään tuosta Wolwen kuvasta o3o
Ihastuin erityisesti kasvoihin, tuo kieli on suloinen, samoin hampaat >///< Taitaisi noilla hampailla aika helposti lähteä jonkun jalka matkaan, jos Wolwe suuttuu (tahtoisin muuten vielä joskus sitten pelata pelin Wolwen kanssa, dun dun) ~
Kuvassa on minusta tosin vähän turhan paljon valkoista, sitä olisi voinut ehkä vähän rajata skannauksen jälkeen, ettei siitä tule turhan iso.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 11:35 am

juuh, oisin voinu tehä sille vähä jotaki, mutta ku olen laiska enkä osaa käyttää tietokoneen piirtoohjelmia jun muita juttuja koska en ole viitsinyt edes opetella, ni en tehny mitää, mutta, voisin pyytää mun kaveria värittämään tota koneella sun muuta, koska se osaa sentään käyttää piirtoohjelmia ja hiirtä xDD Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 11:42 am

Sanoisin, että Paint on varsin helppo reunojen pilkkomiseen, se on jokaisessa Microsoftin koneessa (ja henkilökohtaisesti ottaen suosikkipiirrustusohjelmani, vaikka koneelta löytyykin Photoshop ja SAI xD) ja äärimmäisen helppokäyttöinen, vaikka ei välttämättä edes suomeksi olisi (uskon kyllä, että varmasti tiedät Paintin, se tulee yleensä ihan jokaisella tutuksi 8D).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeSu Huhti 03, 2011 12:05 pm

tiedän ja olen käyttänyt, mutta en todellakaan ole hyvä käyttämään sitä, sillä pilaan useimiten kuvat jos menen koneella sörkkii sitä, yleensä sillon pyydän jo kaverin apuun, mulla menee nimittäin itelläni pinna jos alan räpeltää koneella xDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
The Seventh
Ylin valta
The Seventh


Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 33
Location : Unimaailma
Registration date : 10.01.2008

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeKe Toukokuu 25, 2011 7:58 pm

ooooooo!! eirttäin hyväiä töitä!!!
Jatka samaan malliin
Takaisin alkuun Siirry alas
http://quilanthas.deviantart.com/
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTi Syys 27, 2011 4:12 pm

Mun olioita :D Angel_island___my_character2_by_missredmoon1-d4b2sec

Elikkä, tässä tuli jesteristä kuvaa, tossa iso kuva keskellä on niiku välimuoto ja oikeassa ylä kulmassa on koko demoni muoto, vasemmassa ylä kulmassa näkyy jesterin silmät (tuli vähän suuniteltua ^^')
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeKe Syys 28, 2011 4:30 pm

^Pako myöntää, että pahuksen hyvin suunniteltu tuo Jesterin ulkonäkö >u<
Jotenkin tuollainen samaan aikaan suloinen ja silti sellainen karmiva, tykkään OuO
Tykkään muuten tuosta varjostustavastasi, se on tosi nätin ja siistin näköistä ~
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeKe Syys 28, 2011 7:16 pm

awww~ kiitos :33 tossa suunittelussa meni vaa yks tylsä enkun tunti xDD jesterin ulkonäkö vaan loksahti äkkiä, tai no... voisin laittaa ihka ensimmäisen "jester" kuvan tänne jonka tihrustelin yhellä luennolla kuulakärki kynällä, sitte näkisityte miten paljon se muuttu xDD Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeTo Loka 06, 2011 11:24 pm

NONIIIIIIN!!! SAIN VIHDOINKIN HYVÄN OHJELMAN JOLLA VOIN VÄRITTÄÄ MUN KUVAT!!!!! <3 jooh elikkä kokeilin nyt sitä ohjelmaa tässä illalla ja sain tulokseksi... kuvan.... eli kokeilin sitä jesterin kuvalla:
Mun olioita :D Me__crazy__by_missredmoon1-d4c091r
Toivottavasti tykkäätte xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Castra
Lähetti
Castra


Viestien lukumäärä : 438
Ikä : 28
Registration date : 25.01.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimePe Loka 07, 2011 4:17 pm

sadfgh upea värimaailma Jesterillä ; u ;
Jotenkin rakastan tuota ruskean sävyä, olen ruskeiden sävyjen vannoutunut fani >u<
Millä ohjelmalla muuten väritit?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.blue-eyewolf.deviantart.com
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimePe Loka 07, 2011 5:13 pm

se ol OpenCanvas Very Happy ihan hyvä ohjelma, meni tunti löytää se juttu millä sai väritettyy toi kuva sillee ettei noi rajat hävinny :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimePe Loka 07, 2011 8:24 pm

nonii, sain mokattua myös tuota ensimmäisenä olevaa camelian kuvaa Very Happy tässä ois taustan ja värien kaa:

Mun olioita :D At_the_dark_forest_by_missredmoon1-d4c36rt
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimePe Loka 07, 2011 8:25 pm

ehkä vähän paska ku en saanu noita "rajoja" pois :/
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 8:14 pm

..... *sekoo ilosta* sain kerrankin tehtyä järkevän näköisen kuvan vain konetta käyttämällä!!!!! ei perkele:

Mun olioita :D Happy_rainbow_girl_by_missredmoon1-d4c6hi9
Ei liittyny mitenkää foorumiin tai mun hahmoihin :'D mutta silti xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 8:14 pm

ps. kuvassa oon muute mä xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
RedMoon
Bardi
RedMoon


Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 28
Location : datailu, musiikin kuuntelu, kavereiden kaa lorviminen
Registration date : 30.03.2011

Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitimeLa Loka 08, 2011 10:44 pm

ja lisää kuvia tulee, tällä kertaa taas jesteristä xDD ja tään kaa mä nauroin koko tekoprosessin ajan xDD

Mun olioita :D __watch_out_that_banana_skin___by_missredmoon1-d4c7hqz
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mun olioita :D Empty
ViestiAihe: Vs: Mun olioita :D   Mun olioita :D Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mun olioita :D
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Pelaajien tuottamaa :: Galleriat-
Siirry: