Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Cerbun kiireinen elämä

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Cerbun kiireinen elämä Empty
ViestiAihe: Cerbun kiireinen elämä   Cerbun kiireinen elämä Icon_minitimeLa Tammi 14, 2012 7:31 pm

Minulla on nyt sellainen tilanne että aktiivisuuteni kärsii kovasti. Joudun olemaan pois jopa viikon jollen pidemmän putkeen.
Olen luvannut olla mummolleni apuna kun hän joutuu leikkaukseen. Mummullani ei ole konetta eikä edes nettiä ja kaikki energiani menee "kuolemansairaan" mummoni hoitoon. Eli sieltä päästyäni tulen olemaan henkisesti aika loppu.

Olin edellisen viikon jo siellä ja minusta tuntuu ettei viikko riitä itseni kasaamiseen joten palauttelen itseäni tämän viikon enkä ole kauhean aktiivinen : (
Yritän parhaani mutta jos en jaksa niin en rupea itseäni pakottamaan.
Hyvää uutta vuotta kaikille. : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Cerbun kiireinen elämä Empty
ViestiAihe: Vs: Cerbun kiireinen elämä   Cerbun kiireinen elämä Icon_minitimeTo Toukokuu 03, 2012 10:01 pm

Juuh eli vappu hieman venähti ja jatkuu, menen Tampereelle viikonlopuksi Tampere kuplii tapahtumaan osallistumaan (kaveri ilmoitti spontaanisti että perjantaina sitten lähdetään XD).
Eli pelaajat joiden kanssa minulla on peli, pahoitteluni kun kestää, Vappu krapulasta selvittyäni katoan tosiaan uusiin juovuttaviin kokemuksiin.
-Teidän rattomodaajanne kuittaa ja palaa viikonlopun jälkeen kipeän pään sijasta kipeillä jaloilla-
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Cerbun kiireinen elämä Empty
ViestiAihe: Vs: Cerbun kiireinen elämä   Cerbun kiireinen elämä Icon_minitimeMa Heinä 09, 2012 12:02 am

Juuh meikäläinen lähtee seikkailemaan ja palaa ehkä kolmen viikon päästä lomille ja katsoo miten jaksaa jos jaksaa. : D Pitäkää itsenne ihmisinä siihen asti että kolmipäinen haukkunne palaa takaisin. : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Cerbun kiireinen elämä Empty
ViestiAihe: Vs: Cerbun kiireinen elämä   Cerbun kiireinen elämä Icon_minitimeSu Elo 05, 2012 9:37 am

Oma epäaktiivisuuteni jatkuu, pahoittelen, tiistaina mennään kolmen päivän leirille sykkimään joten saavun lomille puolikuolleena. Varsinkin jos yö menee metsässä melskatessa ja poskilaukauksia heitellessä. Pitäkää itsenne ihmisinä kun meikä joutuu nyt apinoimaan. ; D
Takaisin alkuun Siirry alas
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Cerbun kiireinen elämä Empty
ViestiAihe: Vs: Cerbun kiireinen elämä   Cerbun kiireinen elämä Icon_minitimeSu Tammi 20, 2013 1:13 am

Alikersantti vissiin hajoaa mosiinsa niin paljon ettei vieläkään kykene aktivoitumaan, koettakaa kestää ja palaan heti kun jaksamista riittää, nyt kaksi kinkku viikkoa takana ja kaksi edessä, tulossa ampumarata päiviä la-su joten olen poikki, jo pelkästä ajatuksesta. Kaikkea hyvää jaksakaa, pelatkaa nauttikaa, hyvää uutta vuotta kaikille myöskin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Cerbun kiireinen elämä Empty
ViestiAihe: Vs: Cerbun kiireinen elämä   Cerbun kiireinen elämä Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Cerbun kiireinen elämä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Off-topicit :: Poissa olen-
Siirry: