Angel Island
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Angel Island

Saari
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Aven kalleria

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Aven kalleria Empty
ViestiAihe: Aven kalleria   Aven kalleria Icon_minitimePe Heinä 01, 2011 12:50 pm

Kaikki kuvat (tai suurin osa) on otettu kameralla, joten tarkennukset voivat olla vähän päin seiniä. Lisää tuhruja ja valokuvia löytyy täältä. Kaikki hahmot ovat omiani ellei toisin mainita.

Uudet:
Kuva 4

Vanhat:
Kuva 3
Kuva 2
Kuva 1




Viimeinen muokkaaja, Averia pvm To Loka 20, 2011 6:22 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Aven kalleria Empty
ViestiAihe: Vs: Aven kalleria   Aven kalleria Icon_minitimePe Heinä 01, 2011 9:28 pm

Ihanan oma tyyli sulla.
Siis tokihan kaikilla on mutta minusta varsinkin tuossa Lulun kuvassa näkyy selvästi oman tyylisi hienous.
Tuo koga hahmo oli kyllä mahti kanssa.

Minulla on hieman samaa vikaa värittämisen kanssa, teen sitä harvoin, mutta oma tekosyyni on juuri se etten ole kovin kokenut asiassa. Kuitenkin tuo sinun Kimberlysi oli kaunis, väritys oli aivan ihana ja ilme kirvoitti kyllä meikältä hirveän Awwww:in XD

Kimberlysi ilme oli niin mahti. Rakastuin.

Tussauksesi oli muuten ihan hyvää ; )
Jos luotat sellaisen mielipiteeseen tosin joka ei pahemmin tussauksesta itse niin välitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Averia
Nimetön
Averia


Viestien lukumäärä : 88
Ikä : 29
Location : Tornio
Registration date : 18.06.2011

Aven kalleria Empty
ViestiAihe: Vs: Aven kalleria   Aven kalleria Icon_minitimeTo Loka 20, 2011 6:23 pm

Wohoo, kiitän kommenteista! Yritän kovasti pyrkiä realistisuuteen kuvissani, ainakin ihmisiä piirtäessäni, mutta kasvojen suhteet eivät oikein luonnistu minulta (minkä huomaa siitä että piirtämäni kasvot ovat aina pitkiä, leuka olematon eikä nenää ole piirretty koskaan).

Itseasiassa Kimin linet ovat melko vanhat, kaipasivat vain vähän hienosäätöä. Jotenkin tuntuu, että piirrän aina kaikki koiraeläimet suu auki, hmm...

Hihii, tämä piristi päivääni, kiitos! : )

EDIT# 20.10

Yksi uusi!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://eliisa-glisteningdreams.blogspot.com/
Cerberus
Helvetin portin vartija
Cerberus


Viestien lukumäärä : 651
Ikä : 35
Registration date : 06.09.2008

Aven kalleria Empty
ViestiAihe: Vs: Aven kalleria   Aven kalleria Icon_minitimeTo Loka 20, 2011 10:04 pm

Huu hokasin vasta että sullakin oli devu tunnukset, hyvä minä. Ihana työ. Itse rakastan lyijykynä töitä yli kaiken joten respektit siitä <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Aven kalleria Empty
ViestiAihe: Vs: Aven kalleria   Aven kalleria Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Aven kalleria
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Aven deittipalvelu

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Angel Island :: Pelaajien tuottamaa :: Galleriat-
Siirry: